Mountain View

Tři zásadní novinky v updatu 0.39.0 (1.9.0) o kterých nám Niantic (opět) neřekl

Tři zásadní novinky v updatu 0.39.0 (1.9.0) o kterých nám Niantic (opět) neřekl

Včera jsme Vám přinesli informaci o novém updatu hry Pokémon Go 0.39.0 (1.9.0).

Jak je již v oblibě společnosti Niantic, tento update přinesl i jiné novinky než ty, které byly ohlášeny. A podle nás byly daleko zásadnější než ty avizované.

První velkou novinkou je úprava a vybalancování IV statů u divokých Pokémonů. Mnoho hráčů si celosvětově stěžovalo a upozorňovalo na chybu, která měla za následek nízký Attack stat u Pokémonů, kteří jsou v Pokédexu nejblíže číslu 1. Takže v praxi bylo prakticky nemožné chytit divoké Charmandery, Bulbasaury, Squirtely atp. s IV Attack statem vyšším než 3. Tudíž celkové IV Pokémona bylo nejvýše do 60%. Ale naopak nebyl problém chytit většinu Eevee a Dratini s Attack statem 15. Tato disbalance by s tímto updatem měla být vyřešena a pořadí v Pokédexu by nemělo mít vliv na maximální velikost Attack statu – tedy celkového IV Pokémona. Mělo by tedy být o mnoho jednodušší chytit Pokémony s lepšími IV i v hnízdech.

Druhá zásadní novinka se týká bojů v Gymech. Niantic udělal změnu v systémů aktivace útoku a nově můžete další útok Pokémona předpřipravit a provést ho ještě před dokončením aktuálního útoku. Pokémon tak další útok/pohyb udělá ihned vzápětí.

Tato změna, ač se na první pohled nezdá, je pro boje v Gymech celkem podstatná, protože eliminuje „bezduché“ mačkání na display a nutí hráče přemýšlet o tom, co chtějí udělat jako další akci. Pokud například při vykonání primárního útoku ťuknete na display, Pokémon to zaregistruje jako další útok a NELZE to „přepsat“ dalším pohybem, takže nelze už například místo útoku provést uhnutí. A pokud místo uhnutí zaútočíte, obdržíte protiútok a přijdete o životy. Jedna z výhod je tak možnost začít „nabíjet“ sekundární útok již během primárního útoku, což dle našich testů výrazně zkracuje dobu mezi jednotlivými útoky.

Třetí a neméně důležitá oprava chyby se také týká boje v Gymech a měla by řešit občasnou nemožnost použití sekundárního útoku. Máme odzkoušeno, že s bodem výše není problém kdykoliv například dvojitý útok nabít již během provádění prvního a vy tak zaútočíte sekundárním útokem ihned 2x za sebou. Že by sekundární útok někdy (jako dříve) nešel provést, jsme nezaznamenali.

Čtvrtá novinka, která souvisí s místem chycení u Pokémona je ta, že v případě Pokémonů z vajíčka, je v místě uvedeno to místo, kde jste si vajíčko vytočili z pokéstopu. Nikoliv, kde byl Pokémon vylíhnut.

*zdroj: https://twitter.com/TheSilphRoad; https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/547zu5/psa_you_can_now_buffer_pokemon_commands_one_step/

Ocenili jste tyto úpravy ve hře? Napište nám do komentářů.

1 Comment

  1. Reply

    Ked uz pridali moznost ze vidim kde som pokemona chytil alebo kde mi padlo vajicko, mali to urobit aspon na uroven ulice – pretoze ak po cely cas hram Pokemon Go v Bratislave a pri kazdom kuse mam uvedene ze chytene v Bratislave (a ziadne dalsie upresnenie ze kde), tak mi je taka informacia na (skarede slovo)…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>